Saugat Lai Puti Chatna Lagaye

hey..my name is trishna….i m from jorpati…. mero age 22yrs koho….this is my real wala romance wid my
boyfriend…his name is saugat….saugat ra ma skul dekhi ko friend theu.hami eutai section ko theu.but khasai
bolchal hunthyena..but saugat malai ramro lagthyo…….talent pani thyo….khasai guff hunthyena.but slc ko
tym ma u masanga halka vanda ali badi bolna thaleko thyo………ani hami colz ma ni same colz pareu.hamile
kei plan ta gareko thyenau.but sayad luck le garda hami duijanai euta colz ma pugeu.jst hamro section alag
thyo.ani colz join huna thale paxi sugat ma ekdam dherai change ayo………..pailai dkehi handsome thyo
jhan badi handsome huna thalyo……….maile scooty chalauthye.ani ma saugat kai way bata colz janthye.hamro
way eutai parthyo…..veteko bela ma lift pani dinthye…..saugat skull ma huda ta ekdam silence khalko thyo.
but colz pugna thale paxi ekdam fata vako thyo….dherai change aiesakeko thyo…..ma pani colz pugna thale
paxi ta dheria change vaye……..ani tei reasonle garda hola sayad saugat le malai like garna thaleko thyo.
colz ma malai propose garne dherai thye……dherai le propose gare.but maile sablai ignore garthye…..teti
bela malai koi pani khasai lageko th yena..
aile ta hami bachelor level ma pugisakeu…ani +2samma saugat ra mero relation friendship matrai thyo..ani
bachelor join huna thale paxi saugat ma sagna ali close hudai ayo…..hami bich sabai kura haru share hunthyo.
saugat le ni malia usko ex kt haru ko barema vanirakhthyo.maile ni vanthye…..hamro kura pani khub milthyo.
ekdin etikai kurai kurai ma saugat le malai ilove u vanyo…..malai achama lagyo…..usle malai i love u vanda.
tyo vanda paila kaile pani tyo word usle use gareko thyena.but ma khusi thye.ekkasi vanda k vanne kv anne vayo.
saugat mero ghar ni aierakthyo………mero mom dad le p ani chinthyo…….hamro frienship ramro thyo…..but
hami couple theu yo kasailai tha thyena.saugat mero ghar ma auda hami hamro room ma vettheu….kei practice garne
vanera……but hami room ma chalera bastheu…..saugat ali talent thyo.so mero mom dad le uslai ekdam mannu hun
thyo.so padhai ko case ma hamilai kosaile dsturb garthyena….ekdin feri saugat mero ghar ma ayo….tyo bela mero
mom dad party ma jana lagnu vako thyo…saugat tei tym ma thyakka ayo..
hami jaile padhne neu banautheu…….ani tyo din pani padhne neu nai thyo..ani mom dad janu vayo.maile saugat
lai msg garera bolako thye.mom dad baira janu hunaxa auu vanera.ani ham duijana practice gareko jasto gareu..
mom dad janu vayo.maile door lock gardye.ani room ma gaye.saugata suru huna thalyo.saugat ali chada thyo……
ali badi romantic thyo……….hamro romance suru huna thalyo…….saugat le malai hold garera kiss garna thalyo.
ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.tyo kiss ekdam dherai yummy thyo…malai saugat ko lips ko
taste ekdam manparthyo………..kiss gardai gardai saugat le mero boobs vitra hath lagyo.tshrit bairai bata
hath lagyo.ani ali badi romance gardai jada usle mero tsirt vitra hath lagera boobs dabauna thalyo..ahhhhhhhh
jor jorle dabauna thalyo…………………ekdam forcely smooch garyo………….ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
chaldai chaldai gayo…………………….boobs ko nipple dabauna thalyo………………..ani tespaxi mero
tshrit mathi sarera mero boobs suck garna thalyo…………ummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
mero nipple bite garna thalyo……………..ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
mero nipple nai red vaisakeko thyo.testo hardlyo suck gareko thyo.but malai maja aierako thyo…….
tespaxi hami chaldai chaldai bed ma gayeu……..mero mathi saugat chadhyo…….ani mero boobs suck gardai
mero trouser vitra hath lagyo…………..ani mero puti ma finguring garna thalyo………oahhhhhhhhhhh
mero puti vitra vitra finguring garyo.ekdam jor le garyo…so mlaai ati nai dukhyo….ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
puti ko pwal vitra vitra aula chiraudai vitra baira garyo…….maja ta aierako thyo.but malai ali badi
dukhirako thyo……..ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhsaugat stop nai vako thyena……….tyo
din privacy ali badi nai mileko thyo.so saugat ekdam dherai nai badi moody vairako thyo………..chaldai chaldai
gayeu…………puti smooch gare paxi mero puti chusna ni thalyo…………………………….
aba ma pagal vaisakeko thye……………..tyo sayad first tym thyo saugat lemero puti suck gareko…..
ekdam majale mero puti chusna thalyo…………….ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aba malai ni badi maja aierako
thyo…….chaldia chaldai jada saugat le usko pant kholiskako thyo.tyo din ta sex nai hunxa jasto feelings ayo.
hamro romance jhan badi jhan badi vairako thyo………….puti suck garyo……………tespaxi saugat le
usko lado baira nikalyo.ani lado mero puti ma rub garyo………….malai ati nai darlagyo……….tyo mero
first tym thyo.maile uslai rokna ni sakina…….ani lado rub garyo………………bstarai bstarai.
ekxin matrai thyo lado puti ma chirauna lageko door bell bajyo.hami dubai jhasyange vayeu.ani ma luga
lagayera baira gaihale…….uta gharko aunty aunu vako thyo………tespaxi hami le sex aru nai din garne
bichar gareu.hamro romance etikai sakinxa………………sex garen try gareu but aile sama vako chaina
tyo vayo vane ma arko story liyera feri aune xu.so bye

Post a Comment

1 Comments